RoboMiku lahing


RoboMiku lahing 2016 tulemused:

  1. LEGO linnaläbimine
    I – Robootika.COM – Tallinn
    II – Vilexodus 2 – Viljandi Kesklinna kool
    III – Krokodill – Pirita Majandusgümnaasium
  2. LEGO Sumo
    I – Robootika.COM – Tallinn
    II – Robootika.COM – Tallinn
    III – Termin@tors – Narva Kesklinna Gümnaasium
  3. LEGO Joonejärgimine
    I – Termin@tors – Narva Kesklinna Gümnaasium
    II – Robootika.COM – Tallinn
    III – Master – Tallinna Linnamäe Vene Lütseum
  4. LEGO Folkrace
    I – Termin@tors – Narva Kesklinna Gümnaasium
    II – Robootika.COM – Tallinn
    III – Markus – Käina Kool
  5. Joonejärgimine – tava
    I – Skorpion – Tallinna Tehnikaülikooli Robotiklubi
    II – Attempt – Tallinna Tehnikaülikool
    III – KG Junior – Kuressaare Gümnaasium
  6. Trahs Trek Robotimäng
    I – VICTORY – Tallinna Pae Gümnaasium
    II – Nimetu – Tartu Veeriku Kool
    III – Vinni CM Pro – Vinni Pajusti Gümnaasium
  7. NXT/EV3 animatsioon
    I – Vilexodus 1 – Viljandi Kesklinna kool
    II – Cutey Factory – Tallinna 21. kool
    III – Laagri Pisipõnn – Laagri Huvialakool
  1. Juhendajate LEGO Sumo
    I – Vladimir Runin – Narva Kesklinna Gümnaasium
    II – Veiko Vahur – Tallinna Saksa Gümnaasium
    III – Olle Arak – Kuressaare Gümnaasium
  1. FIRST TECH Challenge
    I – Robootika.COM – Tallinn
    II – Rakke Veldur – Rakke Gümnaasium, Koeru keskkool, Jõgevamaa Gümnaasium
    III – KG Illuminaatorid – Kuressaare Gümnaasium
  1. Scratch animatsioon
    I – Vilexodus 1 – Viljandi Kesklinna kool
    II – SAM – Vara Põhikool
    III – Laagri Darkside 2 – Laagri Huvialakool
  1. Scratch mäng
    I – VJK Robot I – Viljandi Jakobsoni kool
    II – Termin@tors – Narva Kesklinna Gümnaasium
    III – ProRobo – Tartu Veeriku Kool
  1. Folkrace
    I – Tallinna Tehnikaülikooli robotiklubi
    II – Keramsiitplokk – Tallinna Polütehnikum
    III – Diginakkus – Tallinna Polütehnikum
  1. Vabaklass
    I – Rakke Veldur – Rakke Gümnaasium, Koeru keskkool, Jõgevamaa Gümnaasium
    II – Rakke Robikad ja Rakke jäätunud – Rakke Gümnaasium
    III – Satelliit – Rõuge Põhikool

 

Karikas “Runner Up Robootika 2016” – kool, kes on silma jäänud viimasel aastal suure aktiivsuse ja laste hulgaga tegevustes nii koolis sees, kui võistlustel – Laagri Huvialakool (RoboMiku Lahingul osales 12 meeskonnaga)

 

Karikas “RoboMiku Rändkarikas” – kool, kes oli parim Linnaläbimises, LEGO Joonejärgimises, LEGO Folkrace ning LEGO Sumos – Robootika.COM

RoboMiku lahing 2016 leidis aset 24. aprillil Jõhvi Spordihoones!

JOOKSVAD TULEMUSED:

Linnaläbimine

Folkrace

LEGO Sumo

Joonejärgimine

Trash Trek Robotimäng

09.30 – 10.30 – Saabumine ja registreerimine
10.30 – 11:00 – Avamine
11:00 – 14:20 LEGO SUMO
12:00 – 14:00 LEGO Linnaläbimine
12:00 – 13:30 Trash Trek – Robotimäng
12:30 – 14:00 LEGO Joonejärgimine
13:00 – 14:00 NXT/EV3 animatsioon
13:30 – 14:45 LEGO Folkrace
14:00 – 15:30 Scratch mäng
14:30 – 16:30 Joonejärgimine
15:00 – 15:45 Juh. LEGO SUMO
15:00 – 16:00 FTC pilootvõistlus
15:00 – 16:00 Folkrace (tavaklass)
15:30 – 16:30 Vabaklass
15:45 – 16:45 Scratch animatsioon
17:30 – Orienteeruv lõpp

Lõunasöök on osalejatele ja juhendajatele ette nähtud kooli sööklas – ajavahemikus 12:30 – 15:00

Igale alale on ettenähtud ajavahemik, millal võistlus toimub. Teie robot peab selle ajavahemiku sees saama võisteldud vastavalt nii palju kordi, kui reeglites on ette nähtud. Kui võistlusala aja möödudes pole robot võistlema jõudnud, läheb tulemuseks kirja null.
Võistlusaladest ei toimu minisumo ning Kodu Game Lab osalejate vähesuse tõttu.

Ajakava_gantt

Registreerimine aadressil: http://www.eformular.com/robootika/robomiku.html#stay

REGISTREERIMINE ON AVATUD 12. APRILLI SÜDAÖÖNI

Reeglid (robootika):

  1. SUMO (Mini ja LEGO) + Juhendajate LEGO sumo
  2. LEGO Linnaläbimine
  3. Joonejärgimine (tavaklass ja LEGO)
  4. Trash Trek (Prügirännak) – Robotimäng
  5. Folkrace (tavaklass ja LEGO)
  6. Vabaklass

Reeglid (programmeerimine):
NB! Programmeerimisalade selleaastaseks teemaks on “Prügi rännak”

  1. NXT/EV3 animatsioon
  2. Scratch mäng
  3. Scratch animatsioon
  4. Kodu GameLab mäng

 

 

Ürituste kalender

    Üritused puuduvad